Du är min melodi

När höstens mörker kom, så lyste du min väg.
En känsla så total, som ingen annan är.

Halloooo, jag har ungefär 5 minuter att blogga på så snabb sammanfattning:)
Igår; Åkte till stan en sväng och kika lite i skateparken, många tuffingar där serru ;)
Sen drog jag hem och packade saker och åkte till jessica, När jag kom dit gick jag och fishildur och badade:)
Det var ISKALLT i vattnet, brrr! :s Satt där ett tag och tittade på solen som gick ner och pratade, mysigtmysigt <3
Sen gick vi hem igen, och på vägen träffade vi lite grodor;) de åkte i backen ett antal gånger! haha
När vi kom in poppade vi popcorn och kikade på paradise hotel.
Efter det ringde jag M, och vi pratade i 45 min, haha! nervöst må jag säga! :s :) <3

Just ja, besatt av Toms låt, "du är min melodi" ÄLSKAR DEN!

Jag ska fläta våra fingrar jag ska lyssna till din röst,
och ingenting berör oss, det är vi som kommer först,
från rum 214 hörs kärlekens musik,
jag älskar dina toner, du är min melodi
(L)


xoxo/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0