för jag skakar av all denna meningslöshet

Dagen har bestått av winnerbäck, mat, dusch, winnerbäck och winnerbäck<3
Nu är det Dead By April som dånar i högtalarna.
Jag älskar musik, jag blir fulländad av det! <3
Igår målade jag lite airbrush, det blev rätt bra <:
i fredags var det åsbo med skolan! wiie!
Jag , ida och sofie åkte matta och åkte då i ett gupp,
när vi landa så landa jag på sofies ben
och sen när jag öppnar ögonen får jag idas röv rullandes över ansiktet XD!!
Det gjorde så jävla ont! xD Jävla ida!
Den dagen var skitkul iaf:)
och just ja! jag lärde fan både vicky och ida att åka snowboard^^

Anna, det är ett timglas som bara rinner,
det finns inget att förstå.
När himlen är blodröd och brinner,
är det natten som tränger sig på.



Jag vet inte hur jag mår, jag mår så konstigt.
Har mått piss i flera dagar nu, ända sen du sa det om den andra bruden.
Jag vet inte ens om jag tycker om dig på det sättet,
jag mår bara skitdåligt av dig, så vrf bryr jag mig?
Jag tror jag dras till dig, jag har ett behov av dig..</3
Du va allt jag behövde, ingen elelr inget annat, bara du.
Men nu då? När jag inte har dig, vad ska jag göra då?
Känner mig så förbannat tom, jag vet inte vad jag ska göra!
Jag tror jag börjar hata dig! Är så jäkla arg, har ingenstans att göra av ilskan, jag sprängs snart!
Hoppas jag fläckar ner dina förbannade skjortor!
JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DIG.
hathathathathat!
bara dra dit pepparn växer din förvuxna bebis!
Jävla wannabe neger. Jag är så jäkla arg!
Neeeej, nu ska jag hämta nåt att dricka, jag dör av törst.
Hoppas nästan på att verkligen DÖ av törst.
Jag orkar inte detta.
Jävla skitstövel!


Klockan är snart halv 9 och jag väntar på att soffe ska åka hit när alicia ska till victor..
Jag kommer ju ruttna här.
ha det bättre än mig, pusshej<3 (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0