det går åt helvete med allt

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt

Allt är käpprätt åt helvete nu.
Jag sitter i sängen och har datan framför mig,
jag vill låta världen veta hur elak och dum du är,
men nåt stoppar mig, för du, Du..
Jag älskar ju dig.
Det ekar i mitt huvud, och jag kan inte hålla tillbaka gråten.
Jag trodde inte det skulle göra såhär ont..
jag förstår fortfarande inte vart allt tog vägen..
Vart tog våran kärlek vägen?
Vart tog våran vänskap vägen?
vart tog du vägen?

idag är det alla hjärtans dag, och jag är utan nån att krama på, att älska.. </3
Blir till att spendera dagen med Ida.. som inte heller har nån, för han är i Göteborg..
Jag orkar inte mkt mer nu..
whatever.

xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey, du svarar inte på msn eller nå.. vad har hänt? blir orolig :/ finns här vettu<333

2009-02-14 @ 15:45:46
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0