Arg!

Jag är arg, arg, och arg.
Jag har aldrig känt sån här ilska!
Jag vet inte heller vad jag är arg på?!
Jag är bara så fruktansvärt frustrerad!
Jag, jag, jag..! Fan va mycket Jag.

Idag har varit en smärre katastrof. Käftande med lärare, kastat mobilen, nycklarna och lite böcker hårt som fan, åt helvete.
Det här går verkligen neråt, det går åt helvete! Jag orkar inte mycket mer.
Jag kommer bryta ihop snart, och det kommer inte bli kul.
Bad ass, MHM. Jag är så jävla arg att jag skulle kunna slå ner nästa människa jag ser.
Så ligger mitt humör till, ifall nån skulle undra.

Till det positiva. Praktik på Vagabond Kings Tattoo<3
De började snacka om att ha lärling när jag var där också, så vi får se hur det går :)
Vill verkligen det här nu.
Ska jag ha en framtid ska det vara i Californien, som tatuerare<3

and I'll swim the ocean for you, the ocean for you!
älskar dig, tvillingbror D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att du ska ha en framtid :D men hur ska jag kunna tatuera mig om du bor i californien? :O xD

finnsvettu<3

2009-02-18 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0