nyår, tatuering och två-års-firande



Detta är den enda bild jag har på nyårssminket, tyvärr. Mörklila sotning, skarp eyeliner och lösögonfransar. Det blev en riktig utmaning att få dem att sitta ordentligt.
Nyår var riktigt trevligt. En kväll fylld av kärlek och skratt! Började under dagen med en runda rubberball, vilket var fruktansvärt rolig! Definitivt inte sista gången heller. Kvällen bestod av fler deltävlingar i gott sällskap. Tusen tack till alla er som förgyllde kvällen!



I torsdags följde jag med mitt hjärta till Borlänge för att tatuera sig hos Sari Brickman på Par i Hjärter. Det blev jättebra. Jag måste säga att jag är grymt sugen själv, om det inte vore så svårt att spara penngar så skulle jag kasta mig på telefonen och boka tid på en gång!



I December firade jag och isak att vi varit ett par i två år. Vi lagade mat, drack vin samt hade en riktigt mysig hemmakväll, alldeles själva. Du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig enormt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0