on my way down

God morgon allihop! Jag kan inte andas genom näsan och kan inte prata utan en hostattack. Det här känns inte bra, har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Ska till Fagersta ikväll vid sju och skulle egentligen behöva plugga jättemycket, men nu vet jag ju varför jag känt mig så hängig på senaste. Orkar inte gå upp verkligen, har ont överallt, men idag kommer finaste Linda och Vilmer och hälsar på, så då måste jag komma till skolan!♥
Nej, vet ni vad? Nu tänker jag släpa mig upp och slänga ihop en ordentlig frukost och se på TV en stund, sedan bär det iväg till skolan. 

Jag behöver några kramar från min pojk för att bli frisk tror jag..♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

te te te! Ska du se att du blir frisk :) Med honung å Citron i :)

2011-11-08 @ 09:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0