konstiga tankar, never mind

Har haft lite knasiga funderingar den senaste tiden. Ofta när jag kör bil, som typ att undra vilka som skulle bry sig nog för att ta sig till sjukhuset om de fått veta att jag varit med i en olycka. Att jag kört in i ett träd och överlevt, eller krockat osv. Kan ju hända vem som helst, när som helst. Bara att gå över gatan är ju lika med livsfara nu för tiden. 
Det här betyder inte att jag har planerat att krocka, jag bara menar att jag är så osäker på vilka som verkligen, verkligen bryr sig och vilka som bara är nyfikna.. Det är så svårt sånt här. Bara som när det tog slut mellan mig och pojkvännen i somras, då någon ringde mig direkt och fråga vad som hänt, någon gick bakom min rygg och frågade mina vänner, någon skickade ett sms och berättade att den fanns där för mig och nån annan ringde inte alls för att personen förstod att jag inte ville prata om det.. Men vilken var bara nyfiken, och vem brydde sig verkligen på riktigt? Ledsen om jag besvärat er med en väldigt knasig text, om du lyckats läsa ända ner hit, men jag ville skriva av mig lite i alla fall.

Nu blir det sängen och nattmössan för mig. Natti!

Kommentarer
Postat av: jessie

Jag är väl inte dirr den dom skulle ringa först om något hände :P Men jag bryr mig<3

(på riktigt^^)

2011-11-09 @ 19:09:02
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag bryr mig på riktigt. Du betyder fruktansvärt mycket för mig.

2011-11-10 @ 18:18:01
Postat av: jennifer

jag bryr mig fina du. Och krocka inte är du snäll, då måste jag kanske slå dig. puss<3

2011-11-11 @ 15:09:08
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0