bright lights, the music gets faster

Skolstarten gick förvånansvärt bra! Redde ut det mesta som behövde redas ut innan och det kändes faktiskt bra att komma dit. Nu är det bara alla studier och inlämningar som oroar mig. 

Idag är jag på väldigt bra humör, hjärtat slår och jag njuter när vinden leker i mitt hår. Musiken bara fyller min kropp och jag känner att jag faktiskt kan klara det här! Jag är inte värdelös och hatar av alla. Kanske inte heller underbar och älskad av alla men jag är Jenn och jag är glad. Får rysningar när jag tänker på det, grät en skvätt av glädje tidigare. Jag är bara så glad.  




Allt känns precis som förut, fast annorlunda, men inte alls som förut.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är grym, och jag tror att du kommer klara sista året galant! :)

2011-08-20 @ 23:04:23
URL: http://matildaullen.blogg.se/
Postat av: Phelicia

Härligt att höra att du är glad Jenn! Du kommer att klara det här året hur bra som helst!



Du är verkligen inte värdelös, och älskad av precis alla kommer man aldrig bli! <3

2011-08-22 @ 21:31:03
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0