MASKERADLÖRDAG

Idag har äntligen våran efterlängtade lördag kommit!
Det är nästan så jag har gått och räknat dagarna, hah. Igår var jag ner på stan och köpte det allra viktigaste till min outfit, och jag älskar den! By the way, dissade Queen Of Hearts! Är så sjukt peppad för ikväll att jag redan har satt igång partyspellistan! -Rihanna, David Guetta, Gaga, The Hives och annat mumsigt, som får kroppen att rycka med i rytmarna! Häärligt!

Om ett tag ska jag äta,även fast det är en "tjock-dag" idag, äta bör man annars dör man... Efter jag ätit åker jag till Jennifer och dricker latte och fixar mig tillsammans med henne. Jag är så sjukt glad idag! Om man bortser från tjockheten... Tur för mig att jag har kläder som trycker in bullmagen idag ;D
Hoppas ni andra får en lika rolig lördag som jag har planerat på! Shut up and drive.. ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0