DRÖMMAR, BAHUS & BILAR!

Jag har sovmorgon till halv ett idag, nu är klockan 06:54... Blandade känslor denna morgon.. Vaknade av världens hemskaste mardröm, tjöt som en liten unge! Fyfan vilken ångest jag hade när jag vaknade och inte visste om det hänt på riktigt eller inte. Tårarna sprutade! Det där är sånt som aldrig får hända, aldrig med oss! Speciellt inte med HENNE! GAAH, kommer nog inte klara av att se henne idag, även om det bara var en dröm. Det kändes så verkligt, jag kände mig så jävla nerpetad och kränkt och lämnad! Nu börjar jag grina igen! Av bara tanken. Jag vill aldrig vara med om nåt sånt här igen, varken i dröm eller i verkligeheten!!!

Anledning nummer två till att jag är uppe så tidigt är; GYMMET i badhuset! Äntligen :D Ska bli så skönt, och Jennifer ska hjälpa mig och träna med mig, och åååh, det ska bli så sjukt roligt med henne! Tack för att jag får följa med SockerPai!
Efter badhuset hämtar pappa upp mig, och kör mig till körskolan, har 45 min körlektion idag! Spännande, hoppas jag inte klantar mig som vanligt. Vi får hoppas det går bra ;) 
Igår var det "tjejkväll" i Plushuset. Rea, erbjudanden, goodiebags och annat smått och gott! Lägger upp senare vad jag köpte. Det behövdes lite shopping. Garderoben är full av trasor..

För övrigt så saknar jag Emelie!

Kommentarer
Postat av: Ämälie

För övrigt så saknar hon dig med.

2010-09-30 @ 11:24:25
Postat av: jennifer

Ingen fara fina du:) Hoppas det känns imorgon :D hahah <3

2010-09-30 @ 11:57:34
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0