Höst...?

Ja, det ser väl nästan ut att gå åt det hållet.. Tyvärr..
Det blir kallare och mörkare. Dåliga perioder kommer krypande.
Jag blir så jävla nere av höst..
Jag menar, vart tog den underbara sommaren vägen? Jag har ändå gjort rätt mycket, men när jag försöker komma på nåt intressant jag gjort i sommar så blir inte listan så lång. Man tänker varje vår att "det här ska bli den bästa sommarn ever" men frammåt hösten slår den en att man faktiskt inte gjort speciellt mycket alls...
Jag har träffat LÅNGT ifrån alla jag velat träffa, jag har inte gjort allt jag har velat och jag har mestadels bara slöat hemma.. Nog för att det kan vara skönt, men man vill ju ändå få något gjort..



Att börja skolan igen kändes både roligt och rätt trist. Nu har man inte samma fritid, och på helgerna blir det oftast bara sova med pojken eller umgås med vänner i avesta. Jag har många vänner jag vill träffa längre bort som kräver lite mer planering och längre ledighet. Angelica i Örebro tillexempel, åker ju inte direkt bara över dagen till Örebro och tillbaka. Och Danne i Mockfjärd, det kräver också planering..
Äsch.
Idag firade iaf jag och älskling 10 månader med en lunchbuffé på Kinan.
Gud, så gott det var! Åt så jag nästan sprack, haha!
Jag älskar dig hur mycket som helst Isak! Du är bäst, hjärtat! :*
Sitter och lyssnar på Royal Republic - Tommy-gun och dricker Trocadero. Har så tråkigt så jag funderar på att gå och lägga mig.. Pai kanske vill hitta på något? Värt att fråga iaf! :)
Klädseln för idag fick bli enkel men lite fin, till första skoldagen :)



PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0