Sara Birgersson (L)

Storasyster.
Jag saknar dig så mycket, snart har det gått ett halvår.
Det känns konstigare och konstigare för varje gång jag tänker på det..
Så konstigt att jag inte bara kan ta bussen till stan och hälsa på.
Så konstigt att inte kunna ringa och höra om du kan hämta upp mig.
Så konstigt att min syster finns på andra sidan jorden..
Jag ville bara att du skulle få veta att jag fortfarande älskar dig, och saknar dig nå fruktansvärt
och ingenting kommer förändras tills du kommer hem! Jag kommer fortfarande vara lillasyster, och du storasyster.
Jag kommer möta dig med öppen famn och tårar i ögonen!
Hoppas tiden går fort nu, den här sommaren kommer bli jobbig utan dig Sara. <3






I onsdags fick jag tandställning, och jag har så j*vla ont i munnen!
Kan varken äta eller prata normalt. Kan nästan inte tugga för det känns som varenda tand i hela munnen sitter löst!
Inte kul! Men jag hoppas jag vänjer mig snart..
12 dagar till Kreta <3




Kommentarer
Postat av: syster

Men älskade vän vad jag blev GLAD nu!!!! :) Du har igen aning om hur mycke jag saknar dig och är rädd att jag ska förlora dig! Så jag blir så glad när du skriver så. Jag älskar dig jennifer, och lovar dig att allt kommer att vara som vanligt igen när jag kommer hem! <3 hoppas att du har de jätte bra där hemma! och om liite mer än en vecka får du njuta lite av solen :) skönt för dig.. du får ha de så himla kul! pussssss

2010-04-05 @ 10:06:37
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Skulle verkligen inte tacka nej till en resa till kreta nu.. Jävla piss snö!

2010-04-06 @ 23:24:44
URL: http://stsvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0