SÖMNLÖST!

SKITHOSTA!
FAN!

Har försökt somna sedan det senaste blogginlägget och nu är klockan liksom halv ETT!
GOD DAMN IT!
Är jättetrött, men sova var tydligen inte ett alternativ för mig då.
Imorn är det skola. Jag ska lyckas vara pigg och glad. *yay* -.-
Förkyld som en .. ja. Du vet..
Nej, skit samma. Jag vet inte.

Nej om man skulle ta och dygna kanske. Lär ju iaf inte kunna somna än på flera timmar, så det är la lika bra att skita i det..
Ber om ursäkt för all onödig text, men jag är trött och kan inte sova..
SOM GRÄDDE PÅ MOSET; pappa har satt igång och snarka! -.-'''

fan va arg jag blir! GAAAH. skjut mig snälla!
Nu ska jag lyssna på riktigt ARG musik!


over and out FAA-AN!

Kommentarer
Postat av: Miharuuuuu:3

HÖHÖHÖH<3

ja jag med D: <3

2009-10-15 @ 09:29:54
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0