gästbloggare på satellite dreams

Jag vet att jag varit ungefär lika intressant som insidan av en grodas rumpa, men nu hoppas jag på lite ändringar. Snart studenten och Jenn blir en stor tjej!

Jag har blivit inbjuden att vara med och blogga på en smink-, skönhet- och konstblogg, som jag varmt rekommenderar er att läsa. Satellitedreams.blogg.se. Två tjejer som är GRYMMA på allt vad smink heter, och där jag numera även lägger ut tatueringar och annan konst.
Ja, så här ser då en liten del av deras blogg ut, så in och sträckläs nu, mina fina vänner! Ni kommer inte bli besvikna! 
Nu ska jag kolla klart på Tim Burtons sleepy hollow. Puss & kram!
(lova att ni läser satellitedreams.blogg.se !!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0