and I'm pins and I'm needles

Okej, jag blev utmanad av min fina vän Phebs att svara på dessa elva frågor. Då jag inte känner elva bloggare/bloggerskor så utmanar jag de som läser, samt mina närmsta vänners bloggar.
Relgerna lyder följande:
Du som blivit utmanad ska svara på elva frågor, när du gjort det ska du hitta på elva egna frågor samt utmana elva nya bloggare/bloggerskor.

Här är frågorna jag fick av Phelicia.
1. Vad är det bästa du vet?
Äta, sova och måla.

2. Vad ville du bli när du var liten?
Häftig.

3. Nämn minst två anledningar till att du bloggar.
Ett bra sätt att få skriva av sig lite känslor, samt att det är roligt att dela med sig av kreativitet och vardag.
4. Favoritglass?
Daimstrut eller vanlig magnum.
5. Vad skulle du välja att vara; blind men inte döv eller döv men inte blind?
Döv men inte blind. Jag skulle klara mig utan musik och konversationer, men inte utan att måla och se allt vackert i världen. Jag skulle inte klara att aldrig se min mammas vänliga ögon, en liten bebis små minifötter eller aldrig mer få se min älskade.
6. Om du fick äta något varje dag i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Ketchup.
7. Nämn en sång du aldrig tröttnar på.
Song 2 - Blur
8. Favoritcitat?
"Tvivlar man på egen förmåga, skapar man ej stora ting" -Anders Zorn
"A lot of pleasure, a lot of pain" Spirum
9. Bästa minnet/minnena? Gå till ladugården med farfar, sitta på taket i Hedåker och sjunga GC, och alla firmafester i Utsund.♥
10. Föredrar du filmer framför böcker? Både och. Filmer är lättare att ta in och går snabbare, men böcker har sin egen tjusning.
11. Beskriv din känsla idag. Avtrubbad, tråkig och gegga i hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0