learning to walk again

Idag hade vi mässa på skolan, för alla nior som snart ska välja inriktning till gymnasiet. Jag och några tjejor till satt i ljusgårn och målade hela dagen, jag fann det mycket trevligt om man bortser från att vi satt precis bredvid Fotbollsgymnasiet, som gång på gång sparkade fotbollar på våra staflin..!
Hur som helst, jag håller på att måla en tavla med temat "stadslandskap". Det blir en zombiestad, i akryl, som jag själv hittills är väldigt nöjd med. Bilder kommer inom kort (förhoppningsvis). Om ni vill se förstås?
I övrigt mår jag helt okej och jag fullkomligt dö-kär i min underbara Isak♥

Nu ska jag gå och äta mammas goda köttfärssås. Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Phelicia

Jag vill se :D

2011-10-25 @ 18:18:07
URL: http://phelicias.blogg.se/
Postat av: jessie

Jag vill se^^

2011-10-25 @ 18:25:28
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0