cancerdubbelhaka?

Har de senaste två dagarna varit lite öm under hakan, och när jag kände efter idag på förmiddagen så har jag två små knölar precis under hakan! Inte nog med det, nu har det formats ett "blåmärke" från mungipan till knölarna underhakan, och en till knöl har dykt upp bredvid hakan i det här "blåmärket".. Har fått en tid på vårdcentralen på torsdag, men bli det värre imorgon så måste jag nog ta Judas* till akuten på stört! Är jätteorolig..
Som grädde på moset har jag varit till tandregleringen i Falun idag och bytt tråd till tandställningen så nu har jag jätteont i tänderna också. Skitkväll.

*Judas Ossian Ljungkvist = min bil.

Kommentarer
Postat av: J.

Har du cancer dödar jag dig :o <3

2011-10-05 @ 01:24:28
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0