vad som helst, bara bort härifrån

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån.

För ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Just nu, just idag,
just i denna sekund
har jag just, just jag fått nog.
Jag ska lämna denna hålan
med blåljusen på.
Jag ska långt, så långt bort som det går

För ibland blir det bara för mycket för mig,
ibland blir det bara helt fel.
Ibland blir det bara för mycket för mig,
ibland blir det bara helt fel.

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån.

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0