WEDNESDAY AGAIN

Hej allihopa! Nu är det onsdag igen, vilket betyder AFRODANS ikväll. Denna gång blir mitt sällskap i form av ett litet penntroll vid namn Emelie. Awesome! På med träningskläder, käka purjolökskyckling med mor min sen hämtar Emelie upp mig. Efter träning kanske vi ska sola, vet inte om jag ska följa med än, det visar sig.
Idag satte jag mig på bussen från Hedemora hem till lilla Avesta för att träffa en gammal vän som är skyldig mig pengar. Hon "försov" sig, och så var det med den vänskapen. (det är en lång historia och inte endast för pengarna som jag skriver såhär.) Medan jag väntade så passade jag på att kika in i Plushuset och köpa lite sminksaker till lördagens sminkning, och en liten grej till fina Emelie♥, gamlingen ;) 

Nu ska jag kasta i mig lite mat, vi hörs! Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Phelicia - konst och foto

Haha. Du fick alltså inte tillbaka några pengar? Jävligt dålig stil isåfall :S



2011-03-04 @ 12:22:55
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0