UPDATE

Vaknade på tisdag morgon med nästan 40 graders feber, låg i sängen hela dagen, knarkade ipren och drack hur många liter vatten som helst. Sov ganska bra inatt och febern har släppt. Är dock mör och öm i hela kroppen. Blir nog hemma från skolan i morgon också. Torsdagkväll blir jag själv hemma, så jag tror det får bli en Ta-hand-om-mig-själv-dag. Laga mumsig mat, måla eller skissa lite, kanske ta ett bad eller läsa lite ur någon bra bok. 
Vi får se om jag blir själv över natten eller om jag får sällskap av storebror, bara att höra av sig om någon vill ha myskväll/sova hos mig.

Ha en bra onsdagseftermiddag, själv ska jag bedöva halsen med 20 halstabletter!

Kommentarer
Postat av: Holgersson

Krya på dig flicka <3



Lät mysigt med ta-hand-om-sig-själv dagen, skulle jag fan å behöva! Hoppas du blir bättre snart! <3

2011-03-09 @ 15:15:31
Postat av: Jenn

Holger: Tack vännen! Man behöver alltid en dag för sig själv. Skönaste som finns.

2011-03-09 @ 15:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0