TACOKVÄLL

Dum som jag är, försökte jag precis dra i en töjning med bredden fyra millimeter, när jag innan har haft två. Jag kan ju säga att det brände en aning i ena halvan av ansiktet! Fuck! Men nu är det nästan inne i alla fall.

Senare idag ska jag sätta mig på bussen till Hedemora, hem till pojken på tacokväll med grabbarna. Tydligen ska vi se StarWars och sådant med, nerdar... Jag kommer dit för maten och sällskapet, jag! Haha. Jag får väl stå ut. ;)
Imorgon ska jag hem till Avesta igen, det blir afrodans med Ämälie! Ska bli riktigt skönt och för att inte tala om; Kul!
Nu ska jag vrida upp volymen och hoppa runt i mitt rum till Denna ljuva spellista! Nostalgi♥



Var det någon som frågade hur mycket jag saknar sommaren och mitt hår? Svar: SÅ SJUKT MYCKET!

Kommentarer
Postat av: - Holgersson

Två millimeter är inte så farligt men klart att det känns (: Jag petade i en tunnel i fredags på 10 mm och hade 8 mm innan :D



Trodde inte vi skulle på någon afrodans :O :( Jag vill ju också med ._.

2011-03-01 @ 13:56:12
Postat av: Jenn

men alltså va? Det är lika stort avstånd från 2 till 4 som det är från 8 till 10, wow va coolt :s

Trött på att höra att jag är känslig, det gjorde säkert inte ont alls på dig, skiter jag i, det gjorde ont på mig. That's it, liksom.

Jag tänkte inte det heller, sen ville Emelie gå, och då tänkte jag också gå eftersom jag fick sällskap. Trodde du skulle vara i säter hela lovet.

2011-03-01 @ 14:09:23
Postat av: jennifer

Jag vill också afrodansa :(

HAHAHAHAH bra svar!

2011-03-01 @ 14:57:45
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: - Holgersson

Exakt när sa jag att du var känslig? :S Sa bara att det är klart det känns, gjorde det för mig med. Höll fan på att dör när jag gick från 5 till 6....



Och ja sa att jag kunde ta mig hem för jag vill gärna gå på dansen...



2011-03-01 @ 15:46:27
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :D

2011-03-01 @ 19:57:22
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: leilei

Snyggt hår :)

2011-03-07 @ 14:53:23
URL: http://ourforever.blogg.se/
Postat av: Sari

Jättefin färg! Inte alla som klär i rött men det gör du.

2011-03-15 @ 19:28:27
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0