tattoo's and rock'n'roll

Nu blir det åka av, var till Borlänge i eftermiddags med bror min och köpte nya maskiner och ny powerstation, får dock inte avslöja vart. En Liner och en Shader, och lite grejer till. Ska lägga ut det första kitet på Blocket tänkte jag, så man får in lite pengar därifrån. Så glad att ha riktiga grejer. 
På lördag förmiddag blir det att gadda Lucce, fortsätta på Transformersgubben lite. 
Eventuellt att jag ska åka till Danne och hjälpa till med lite catering på fredag, men det blir tight med tid att ta sig hem till lördag morgon. Aja, vi får se:) Nu ska jag byta från pyjamas till kläder igen, för att rädda Ida och Sofie från tråkigheten! Haha. Förlåt för bloggtorkan, jag jobbar på det! 

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag ville ju följa med..

2011-06-14 @ 21:57:16
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0