ROCKKARUSELLEN

Hej och hallå! Dålig uppdatering över helgen, jag vet, förlåt. I fredags var vi iväg till Säter på Rockkarusellen, det var awesome! Absolut bäst var ju helt klart she'scake och avestabandet Jailbreak Academy! Helskönt bra! Kolla in deras myspace HÄR.


Efter Säter drog vi till Husby och härjade lite hos Isak, då han var själv hemma.
Lördag spenderade vi kvällen hos Filip med Singstar och improvisationsrapp! Haha! Kan inte annat än att älska Husbypojkarna.♥
Söndag blev slapp. Följde med och kikade när Isak spelade volleyboll, sen duscha och åka hem. And here I am, once again, vid denna dumma apparat. Nu ska jag nog kika lite på morden i Midsommer, sen knyta mig. Hoppas ni andra haft en lika bra helg som jag! Puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0