DAG SEX

Typ av killar/tjejer jag faller för.

Det är så himla svårt att säga eftersom jag faller för någons personligen, utseendet är ju bara det som lockar.
På utseendet lär jag väl säga tatuerade killar, långa killar, skatekillar och rockkillar/gitarrkillar. En kille som är halvsnygg blir genast så mycket snyggare och han spelar gitarr och sjunger nån mesig tjejtjusarlåt, eller åker förbi med skateboard. Haha, lite löjligt, men så fungerar min hjärna! 
Tjejer vill ja gärna ha skate/rockbrudar, gärna långt fränt hår, gärna tatuerad och piercad. Någon man kan ha kul och vara crazy med.
Till personligheten vill man ju gärna säga snäll, omtänksam, rolig, charmig, men jag skulle nog vilja lägga till svårfångad också. Det man inte kan få, vill man ha, right? Jag personligen tycker att det är mäkta sexigt att spela svårfångad!


Matt Tuck, Avril Lavigne, Audrey Kitching, Unknown, Audrey Kitching 
alla bilder är tagna från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0