DAG ETT

Bild på mig själv och tio sanningar om mig!


  • Jag har väldigt bred musiksmak, allt från Winnerbäck och Håkan till Promoe och Cypress Hill till Soilwork och parkway drive.
  • Jag är rädd för döden och allt som har med den att göra.
  • Jag ogillar att vara ensam, vill gärna ha sällskap större delen av dygnet.
  • Jag mår jättedåligt om jag sover för länge. Gillar inte att sova bort dagen. Finns så mycket man skulle kunnat gjort istället för att sova till 2.
  • Jag har eksem över större delar av armarna och händerna. Har haft det sen jag var liten bebis. Det smittar inte.
  • Jag har en bror som heter Tom och är nio år äldre än mig. Mitt enda och bästa syskon. Kan inte tänka mig någon bättre, love you!♥
  • Jag älskar att måla, teckna och rita. Helst hela dagen, varje dag.
  • Jag är allergisk mot nötter och godis med röda färgämnen, men jag äter det ändå för att det är gott! haha
  • Jag vill bli tatuerare och flytta ifrån Avesta.
  • När jag blir stor ska jag bli miljonär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0