DAG ÅTTA

En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

-BITA PÅ NAGLARNA! 
Jag kan aldrig ha fina naglar, långa naglar, smyckade eller målade naglar. Jag biter ändå bara av dem. Så långt in att det gör ont i fingertopparna. Jag har provat att tejpa fingrarna, måla naglarna och haft på Stop'N Grow och ingenting fungerar! Kunde jag trolla så skulle jag trolla bort min otroligt fula ovana!
Allt började när jag växte upp och min storebror var min gud. Han hade alltid så snygga gitarrfingrar och han bet ju på naglarna, så då gjorde jag det med. Förstår inte nu, hur jag kunde vilja börja med något sådant. Det är mitt största beroende, samt det mest omöjliga att lägga av med! 

Nu ska jag dricka eftermiddagskaffe med min älskade mamma♥
By the way, lärde mig Fall for you med Seconhand Serenade på piano idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0