GRAN, KLAPPAR & FAMILJESPEL




Ja, mina vänner. Nu är det jul åter igen. Idag är det dan före dopparedan och vi har mormor&Tom på besök. Vi har klätt granen, slagit in de sista paketen och ätit lite julmat. Självklart har jag klämt på alla paket också.
Vi har det väldigt mysigt och ska strax spela spel, hela familjen. Bara önskar att min fina Isak också kunde ha varit här..♥

Här om dagen sålde jag ZOMBIETOWN-tavlan, till Tero, för sjuhundra svenska riksdaler. Tusen tack!
Strax innan det sålde jag Derek Hess-tavlan till en tjej som Tom kände för tvåhundra. Tack tack. 

På juldagen ska jag ut med mina allra bästa vänner! Vet inte vad jag skulle ta mig till utan er, har alltid så himla kul med er och jag litar på er alla till tusen. I♥u. (lite töntig kärleksförklaring såhär dagen innan julafton) 

Jag önskar er alla en RIKTIGT GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0