that's why they call me Jack the Ripper

Hallojsan! Igår efter plugget tog jag bussen till Borlänge, träffade Albanus sen Jennifer och Jacks. Slöade lite på Donken, sen drog vi till Café Caoz för att se en av semifinalerna till Rockkarusellen. Tobbe, Filip, Simon och David (She'scake) spelade, och kom tvåa av allihop! Nu återstår finalen i maj. Stort grattis grabbar!♥

Ikväll tror jag att jag ska åka till E, osäkert, men jag tror det. Jag övningskörde hem från Isak idag med! Fy va duktig jag börjar bli! :D Körde i nittio, heja mig ;> hahaha
Pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: Phelicia - konst och foto

Heja dig! Jag har inte börjat köra ännu, haha! :D



sv: Tack tack tack tack! Du hade skrivit fler söta kommentarer så nu blev det tackbomb :'D Ähähähä... tycker också att det är synd, vi måste hitta tid till att va snart! :]<3

2011-04-02 @ 19:14:32
URL: http://phelicias.blogg.se/
Postat av: HANNA

Nu har jag dragit vinnaren av dagens blogg! Kolla om det blev du och anmäl dig igen ;)

2011-04-03 @ 09:44:35
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0