STOREBROR, ÄNGLA & ISAK



Dom bästa jag vet! Jag önskar vi hann spendera lite mer tid ihop du och jag. Tror det skulle kännas bra. Jag saknar dig hela tiden, och jag kan ju inte säga att vi träffas speciellt ofta. De gånger vi träffas räknas inte som umgås. Men det vore kul om du ville hitta på något nån dag. Du kanske inte läser det här, vad vet jag, men om du gör det så kommer du förstå att det är dig jag menar :) jag älskar dig, och kommer alltid se upp till dig, vad du än gör. Jag saknar dig, och tack för att du alltid ställer upp så gott du kan för mig! Du är viktig. (L)



Godnatt alla, Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) Jag har nu provat skorna ett tag dock ej sprungit i dem. Efter att ha powerwalkat i dem en timme fick jag rumpvärk dagen efter. Så de håller va de lovar!

2010-09-07 @ 08:03:20
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0