SHORT WORKOUT

Fysisk träning ger bättre psykisk hälsa.
Tog en joggingrunda/powerwalk på ungefär 4 km, för nån timme sen, flåsade som en idiot, men det ska bättras! Det är så synd att jag är en sån latmask emellanåt, för det är ju verkligen riktigt skönt att röra på sig och få frisk luft. Kommer definitivt försöka hålla takten uppe, en gång i veckan minst! Jag och Emelie har bestämt sedan tidigare att vi ska ut och gå på onsdagar med hennes vovve Saga, och så ska jag köpa EasyTone och då kommer jag verkligen bli motiverad känner jag. Har även hört med Julia om hon hade lust att gå nån gång i veckan med mig när skorna har landat på mina fötter, och hon tyckte det lät som en jättekul idé.
Peppad, och mycket lättare i sinnet. Dessa jävla humörsvängningar säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0