POLITIK? NEJ TACK

Sitter i en datasal på samhällskunskapen och ska försöka leta reda på nånting inom de olika partierna och jämföra. Blir illamående av att bara titta på allas hemsidor. Fysiskt illamående. Jag orkar verkligen inte göra det här, det känns så motigt. Och Jennifer är inte i skolan, och ikväll ska Isak på pokerkväll och jag kan inte spela poker - det betyder att hans grabbar kommer bli griniga om jag följer med.. Känns ju bra. Isak erbjuder sig att fråga om jag vill med, när han vet att de andra inte vill ha mig där. Känns helt underbart. Så jag vet inte vad jag ska göra idag. Vägrar vara hemma och sova en fredagkväl med pappa. Vill bara inte, orkar inte sitta hemma och deppa ihop..

Om man skulle ta och rycka upp sig lite och göra nåt vettigt kanske? Mja, jag kanske lär göra det.


Kommentarer
Postat av: Milla

Kom ut till Hedåker ^^

2010-09-24 @ 12:58:42
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0