NYDUSCHAD TJEJ & VARM, MJUK SÄNG


Toppat! Kan inte bli mycket bättre tror jag. Skola idag, nothing new. Drog hem, åt, åkte till döda fallen för att träffa Ida, Adam och mus. Blev där en liten stund, sen åkte vi hem igen, haha! klippte till Idas lugg, noppade hennes ögonbryn och tittade på halva Idol. Måste bara säga att vissa människor fattar ju inte när det är nog! Ge upp! Och just ja, Emelie ringde idag också, alltid lika trevligt att höra din stämma! :) Utom morgonen efter kräftskivan, hehe ;)
Nu ska Jennis ta och stoppa om sig själv och sussa. Är trött som ett svin. Godnatt sötnosar! Ringer du mig eller ska jag ringa dig imorn, Emelie?



Från i somras tror jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser såååå jävla nördig ut på d korte :P Inget fel på min "efterkräftskiva" stämma, så d så :P Frågan är ju om ja ska ringa dig alls... du verkar ju tro att ja kommer från danmark när ja gör d :P Men ja ringer imorrn efter din skola..pluuuutteeeeen! :D

2010-09-22 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0