MORGONBLOGG

07:34 är nu klockan denna hemska fredagmorgon, regnet öser ner och jag ska två kilometer till bussen. Men det är väl inte så farligt...? Tänker du nu. Jo! För mitt paraply ligger i skåpet i skolan. Och det blir värre! Bara för Tom ska åka på lördag istället för idag, så tänker pappa också göra det.. "Själv i helgen" betyder inte, ni får sova själva en natt med ni får väl högst några timmar för er själva!
Här kommer vändningen! På lördagen kommer bästa Ämälie, och sötaste Saga och sover här! Isak är såklart med hela tiden. Nu är klockan 07:38 så nu måste jag nog börja stänga ner och gå till bussen. I regnet.
puss!
En somrig bild får vara min tröst i det här regnvädret :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0