IT'S LIKE I'M WALKING ON BROKEN GLASS BETTER BELIVE I BLED




Över en handvänding så börjar det gå neråt igen. Så fort jag satte mig i bilen och insåg att jag skulle hem. Så fort jag klev innanför dörrarna. Jag orkar inte ha det såhär. Denna ständiga fruktan. Fuck it! 

Själv hemma, lyssnar på Jonas Brothers och nostalgi-ar. Saknar Julia, Victoria och Frida. Saknar alla våra galna tider, saknar våra småbråk, saknar fan ALLT med er tjejer! Ni är så himla underbara! Älskar er så mycket, ni är så jävla bra vänner, vi var så jävla tajta, det tycker jag verkligen inte vi bara ska kasta bort.. 





Blev så nostalgisk så jag bjöd över Julia på kaffe och skitssnack, så hon kommer om fem minuter ungefär. Kul!
Ha det bra alla, nu blev mitt humör 10 gånger bättre! Över en handvändning..

Kommentarer
Postat av: victoria

saknar dig med! vi måste verkligen ses nu alla fyra och uppleva nya sjuka saker! <3

2010-09-26 @ 21:07:34
Postat av: Linnéa Hamrén

fina bilder!:)

Hur äre med dig då?

2010-10-03 @ 15:47:11
URL: http://hhamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0