INNAN ÅRET GLIDIT MIG UR HÄNDERNA



Har kommit fram till att för att nå dit jag vill måste jag ha målsättningar och tidsgränser, annars blir det inte gjort. Det är så mycket jag redan borde gjort men bara skjutit längre och längre upp, så det aldrig blivit av. Nu blir det nya tag, och en målmedveten Jenn!
  • Ta tag i min träning, så fort jag fått hem EasyTone-skorna!
    Både för förbränning och kondition, för att mitt psyke mår bättre när jag rör på mig.
    Hela jag mår bättre av det, och dessutom har jag något att sysselsätta mig med.
    Det finns ingen härligare känsla än när man just kommit hem från en frisk springtur.

  • Jobba/spara ihop pengar till eget startkit. Vill verkligen komma igång med tatuerandet, och jag har kollat olika sidor med många bra saker. Har skissat rätt mycket tattoomotiv, kanske slänger upp någon här senare. Har kontaktat en kille som hjälper mig framåt sakta med säkert med vad jag behöver och inte, och vad som är värt att kosta på, och jag kan säga att det blir några tusenlappar.. 

  • Orka hålla bättre ordning! På mitt rum, i huset, i skolan och skåpet i skolan. Så irriterad på att komma hem till ett kaosdrabbat rum bara för att jag inte orkar städa, komma till skolan och inte veta vilka böcker som är vart och vilka jag har hemma och inte. 

  • Trassla ut mitt psyke! Jag mår inte bra, kommer nog aldrig göra det om jag inte tar tag i det NU! Självförtroende och självkänsla är var det handlar om. Måste börja värdera mig som det jag faktiskt är; En helt okej tjej! Jag är okej! Jag duger, jag kan, om jag anstränger mig. Jag klarar det mesta, om jag bara försöker! Nästa vecka tar jag kontakt med um-skrynklare igen. Och tack till Emelie som lånat ut boken DU ÄGER! av Mia Törnblom.
I helgen blir antagligen jag och älskade själva hemma, kattvakt, medan mamma, pappa och Tom är hos mormor och jobbar på gården. Det blir myyyys och tjockande hela hela helgen, hoppas på en trevlig visit från Ämälie någon dag/kväll också, awesome!
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka bli av med min sprängande huvudvärk. Melissa Horn är mitt morfin den här kvällen. Jag saknar min pojk, så det blir en tidig kväll. Ju snabbare jag somnar desto snabbare får jag träffa honom.
Godnatt alla fina värdefulla, ta gärna åt er av det jag skrivit till mig själv, för ni ÄR okej! Allihop!


Hösten är vacker, deprimerande, men ändå så vacker.
Jag älskar dig, mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: felicia

Du äger boken är verkigen bra! Ska du börja tatuera? :D

2010-09-16 @ 01:24:13
URL: http://feliciayouknow.blogg.se/
Postat av: Ämälie

Varseegoood, den är ytterst nyttig å läsa ;)Jag funderar på lördagen men kruxet är att din mamma inte tillåter Saga i huset och toms lägenhet är under renovering så både jag och hund skulle behöva sova över :P Så fjäska för mor din ;)

2010-09-16 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0