IF IT MEANS A LOT TO YOU....

Jag vet ingenting längre.. Jag orkar inte lägga ner nån energi även fast jag verkligen vill!
Det känns som det bara går nerför, och jag skakar av rädsla när jag tänker på det.
Klumpen i halsen växer sig allt större och jag kan fan inte tänka klart. Jag är arg och ledsen för att det alltid blir såhär, och för att jag inte kan ändra mig även fast jag försöker. Jag vill inget hellre men det går bara inte!
Jag skulle klara mig om det gick åt helvete, men det skulle ta väldigt, väldigt lång tid innan jag blev mig själv igen. Jag vet vad jag vill och det är inte att ge upp, men orkar jag verkligen kämpa med att försöka ändra mig, något som verkar som en omöjlighet? Fan, fan, fan! Skjut mig, tack?


Jag är så jävla rädd.

Kommentarer
Postat av: Milla

Finns <3

2010-09-05 @ 19:56:06
URL: http://runawayworld.blogg.se/
Postat av: Emelie

http://artists.letssingit.com/bush-lyrics-glycerine-fgxks7s Läs texten hjärtat <3

2010-09-05 @ 20:35:14
Postat av: Anonym

Lyssna kanske d heter ;P

2010-09-05 @ 20:38:00
Postat av: Jennifer

du vet att jag finns för dig, alltid och kommer alltid finnas där om du vill prata. Älskar dig darl'<3

2010-09-05 @ 21:09:31
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej alskade vannen min! Vad ar de som hant? Du har en syster pa andra sidan jorden som vart valdigt orolig nu.. Kan jag gora natt? Om tva manader kommer jag och ger dig en San stor kram och som jag formodligen aldrig kommer att slappa taget om! <3 ta hand om dig.. Och snart kommer jag hem och Finns dar for dig! Alskar dig sa mycke, och jag hoppas du vet om de!

2010-09-06 @ 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0