I NEED YOU LIKE A HEART NEEDS A BEAT



Jag kan fortfarande knappt fatta hur mycket du lär älska mig, men det måste vara mycket för att vilja vara med mig! Jag älskar dig och du älskar mig, kan det bli bättre? Du är den finaste jag vet, både på insidan och utsidan. Tack för att du är du!
Ett stort tack till mina vänner, som ställer upp. Speciellt Jennifer och Emelie! Guldstjärnor till er, ni är underbara!
Det känns så himla skönt att veta att det finns de jag kan ringa när det skiter sig. Det finns människor som ringer och faktiskt vill veta hur jag mår, och inte bara är nyfiken på vad som hänt. Ni betyder så mycket för mig. Tack!


Idag var jag och Jennifer och fotade i Carlbergsparken, så det kommer nog en eller två bilder framöver. Sen gick vi till Klackbar i Plushuset och lämnade in mina nya skor för att få nya klackar. Efter det blev det en snabb fika i PlusCafé. Mamma hämtade oss vid halv tre, då vi åkte och bokade två körlektioner till mig! Spännande!
Nu strax ska jag träffa Emelie och snacka lite skit :) Känner mig verkligen som en lodis idag. Har tagit på mig mammas stickade tröja, tagit bort sminket och har håret i en slarvig knut på huvudet. Så skönt eller?!
Vi får se om det blir något mer inlägg ikväll, annars får ni nöja er med lite bilder på Änglatjejen <3




Älskar dig, lilla hjärtat! :)
Nu är Emeliehär vilken sekund som helst så nu ska jag fixa det sista
och sen går vi en sväng med Saga (hennes hund) till pizzan i Karlbo! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag finns också. Alltid, varje sekund av varje minut och varje minut av varje timme, det trodde jag du visste ._. <3

2010-09-06 @ 18:11:33
Postat av: Jenn

sv: Klart jag vet Ida, du är en av mina absolut bästa vänner, klart jag vet att du finns där! <3

Tacktacktack! Jag finns precis lika mycket för dig också! <3

2010-09-06 @ 18:19:56
Postat av: jennifer

älskar dig<3

2010-09-06 @ 20:58:13
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0