I JUST CAN'T GET ENOUGH!

Jag kan bara inte sluta! Kan inte sluta frestas av alla småköp! haha.
Var bara tvungen att köpa dessa urgulliga örhängen och fina armband.
Har till mitt försvar letat efter nitarmband ett tag nu ;) och örhängen kan man inte få för många av :)
Var in på bokia och köpte en kalender också. Mycket välbehövligt!







Igår var en fullständig katastrof... De som vet om det, vet om det, resten behöver inget veta. Isak kom till undsättning runt 22.00 någon gång och sov här.. Tack!
Jag hatar att jag inte är så stark som jag tror när det gäller dig!

I morgon åker jag hem till Isak och på kvällen drar vi ut med grabbarna. Ser fram emot det! Lägger upp en bild på vad jag tänkte ha på mig i morgon i skolan, eftersom jag inte kommer hinna det då. Kommer hem på lördag eftermiddag, men då ska jag direkt iväg och vara barnvakt, så tror inte det blir något mer inlägg förrän söndag eller måndag. Ha en riktigt trevlig helg, för det tänker jag ha! :) puss&kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0