DAGENS LILLA POWERWALK

Jo, jag nämnde ju att jag fått hem skorna nu, och jag är jättenöjd! Var på en kort promenad igår (söndag) och tog en powerwalk på tre-fyra kilometer idag. Det härliga är att man verkligen känner hur musklerna arbetar när man rör sig! Det gör mig så himla motiverad till att fortsätta motionera när jag känner konkret att det faktiskt händer något, att det faktiskt blir ett resultat till slut. Vad kan jag säga? Jag älskar de här skorna, och jag kommer definitivt fortsätta träna nu, utan tvekan. Det är helt enkelt jätteroligt! Jag kan varmt rekommendera Reebok Easy Tone, jag köpte mina på Stadium i Borlänge, åk du med!


Igår myste jag och pojken lite på våran 11 månaders. Tänk, ett helt jävla år snart?! Tiden går fort när man har roligt, eller? Haha! Att det snart är oktober betyder inte bara ett år med pojken utan även att mamma fyller år, att mamma åker till Kina och att min Sara kommer hem! Stort hjärta!

Vi hade i alla fall jättetrevligt i helgen, jag, Isak och Emelie. Kollade på Candy, helt okej tidsfördriv där godingen Heath Ledger spelar mot Abbie Cornish i ett drama om kärleken mellan två människor och desperationen till kokain. Senare på kvällen kollade vi på Sharktales, behövde något att koppla av hjärnan till, haha! Kort efter vi slagit på filmen somnade jag och Emelie, så vi gjorde ett ryck och kom ur soffan för att lägga oss i sköna nybäddade sängar. Man somnar aldrig om lika skönt som i soffan! Damn, va sura vi var!

Idag var jag till skolan, hade foto och svenska sen slutade jag tjugo i tolv men stannade i sess (bildsalen) och målade på en grej som jag visar när den är klar. Dedikerad till phelicias och jag är jävligt nöjd hittills. Jag väntade alltså på att Isak skulle sluta, sen gick vi ner på UM. Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkinpie motherfucker! När vi var klara där och nervositeten släppte tog vi en kort fika innan vi gick till bussarna. Nu ligger jag i sängen och känner hans doft från kuddarna.. Jag saknar dig redan. Godnatt, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0