'cause today that was yesterday..





Idag är inte nån bra dag känner jag. Helst skulle jag sjunka genom golvet och försvinna för en stund.
Har hållit emot gråten ända sedan jag kom hem från skolan, vilket också kändes som världens jävla motgång. Mådde dåligt från början och sen fick jag skriva om en svenskagrej flera gånger. Sedan slutade vi 11.40 som vanligt på måndagar, vilket visserligen är jävligt skönt! Ringer mamma och ska höra om hon kan hämta mig men nej, då håller hon på med maten och kan inte gå ifrån. Pappa då? Nej, han skulle hem på lunchen och hade precis kommit hem. Fan! Bussen gick inte förrän 13.10 så jag tog bussen till krylbo istället och gick därifrån. Ingen härlig start på dagen, när man bär en tung jävla skitväska.. Idag är jag grinig, och det tänker jag fortsätta med, för jag har varit uppåt sjukt länge, längre än jag brukar få vara glad, så idag känner jag för att ha en surdag.



Kommentarer
Postat av: Ämälie

Man behöver surdagar ibland. Det bara är så <3 ;)

2010-09-13 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0