BACK IN THE DAYS

Julia var här till elva ungefär, följde henne en bit hem precis som back in the old days. Jag hade en hlet awesome kväll, saknar verkligen att umgås med henne och allihopa. Satt och kollade i gamla skolkataloger och pratade jättemycket om gamla galna tiden, om hur kul vi haft, om hur vi sett ut, ja, om i stort sett allt! Hur trevligt som helst! Kan inte annat än att säga; fan vad jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden ibland. Bara uppleva nån liten scen av sitt liv en gång till. Bara lite.
Har börjat planera lite smått om vi ska hitta på något helgen som kommer med brudarna, det vore ju ashärligt! Jag, Julia, Victoria och Frida.

Just nu ligger jag i sängen och packar upp Left4Dead. Har försökt tidigare och spelikonen försvinner när man packar upp, så vi får se hur det går den här gången.. Hoppas det går! Så sjukt kul spel! Men med min tur så lär det väl inte funka förstår jag... Skulle inte förvåna mig. Det skulle dock göra mig jävligt sur!
Söndag imorgon, blir endera en segardag, eller så umgås jag med Ida och Jennifer. Nu ska jag fortsätta packa upp L4D, sov gott alla! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0