BABYSITTER!

Kom hem från Isak idag, kul kväll igår! Tack alla!
Medan Isak och grabbarna spenderar sin kväll på Granny goes Street så ställer jag upp som barnvakt! Längesedan jag träffade Änglapängla nu.. Min lilla prinsessa :) <3

Här kommer Dagens!



Pappas skjorta, svart linne och armband från Lindex




Cheap Monday-jeans (hemskt ledsen för röran med sladdar!)



Jag är ledsen att det jämt blir såhär.. Jag försöker men det blir alltid likadant. Jag blir inte arg, jag blir ledsen och avundsjuk.. Förlåt att jag inte kan vara annorlunda.

Kommentarer
Postat av: pai

sv: kan inte ta kmig nånstans just nu...om jag inte cyklar och det orkar jag inte:( jag tyckker sdynd m dig faktiskt....Saknar dig åh :( träffads imorgon? <3

2010-09-04 @ 18:46:19
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0