YOUR SILENCE HAUNTS ME, BUT STILL I HUNGER FOR YOU



Vid sidan av bloggtittandet så har jag fullt upp den här oktoberkvällen! Skissar på Alicias beställning, lyssnar på Killswitch Engage, städar/plockar lite på rummet och pluggar samhällskunskap (politik). Sistnämnda är inte det roligaste. Men å andra sidan, vem har sagt att livet ska vara så förbannat roligt hela tiden då? Är så himla sugen på att börja måla på Maleficent nu! Har dock varken tid eller ork egentligen. Kommer troligtvis sluta med att jag blandar massa färg, sen somnar jag och doppar huvudet i paletten..
Kanske skulle sova så man orkar vara vaken på samhällsprovet imorn?

Nån mer än jag som känner vintertröttheten komma krypande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0