WE'LL WALK IN FIELDS OF GOLD



Blandade känslor. Mamma åkte till Kina idag.. Som den mammagris jag är, så kunde jag ju naturligtvis inte låta bli att nästan böla när vi kramade hejdå, saknar dig redan♥ Lipsill, jag vet. Pappa åkte till Borlänge på nån fest/middag, och jag och kärlek har huset själva inatt. Det blir filmkväll med Daniel, Tobbe och Pai. Tidigare idag var vi hos Milla, trevligt! Sminkade henne, med hennes underbara sminksamling, vill ha! Blev så inspirerad så det första jag gjorde när jag kom hem var att sminka mig, haha! 



Mysig bild jag tog, såhär mot hösten nån kväll med hjärtat. ♥


Anyhow, pillat lite med bloggen, hoppas det ser bra ut :)
Snart kommer folket hit, ska kolla på Spöket på Greveholm. Det ska visserligen bli jävligt kul, men just nu känner jag bara för att gråta. Jag vet inte varför. Nånting känns bara skit. Ont i magen har jag också. Skit. 
Nej, älskling får försöka muntra upp mig, kan ju inte sabba sminket när jag nyss sminkat mig ;) 

Vi hörs och ses :* Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0