MELVIN EFTER TRE&EN HALV TIMME



Tidigare hade jag ju jobbat två timmar på honom, nu har jag jobbat ytterligare en och en halv timme, så arbetet på denna bild är totalt tre och en halv timme. Jag är själv riktigt nöjd! Det verkade på Emelie idag som att hon också blev rätt nöjd med sin dop-present.

Gjorde små detaljer, som ögonen i färg.


Drar iväg med Isak  till hedemora ikväll, klarar inte av att vara hemma, jag dränker mig själv i ångest och panikkänslor. Blir förmodligen fest. Behöver folk omkring mig. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ämälie

SÅ GRYMT JÄVLA NÖJD! var nära till tårar så fin jag tyckte den va <3

2010-10-09 @ 23:20:34
Postat av: Phelicia

Men gud vad snyggt! Fan vad duktig du är, söto :*

2010-10-10 @ 13:48:15
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0