LEFT 4 DEAD

Dagens
Klädsel: randiga nya strumpbyxorna från H&M, ett svart och ett vitt linne, grå tjocktröja.
Bra: laaaan, left4dead, hjärtat <3, peppmusik!
Dåliga: lagg på Filips dator, TRÄNINGSVÄRK, huvudvärk för trettonde dagen i rad.
Humör: p-p-pepp! lite smågrinig mellan varven, men ah..
Band: Paramore
Låt: Brick by boring brick
Att göra: spela dator och dricka energidryck.
Vill ha: GODIS!


Lan med grabbarna i Husby. Eller ja, jag, älskling och Tobbe. Haha
Blir väl att spela Left 4 Dead och sen kanske de tvingar mig att spela något av de spelen de brukar spela annars.. Dricka energidryck och äta godis it is! Ha en kul fredagkväll allihop! <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: Du kan vara hot!<3

2010-10-01 @ 21:40:39
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: Phelicia

sv: Jag har ingen aning faktiskt :O Fan vad cepe! Men... prova ändra bredden på menyn då? Den heter #side eller så ändrar du bredden på #content som är blogginläggen :o Alltså... Fan vad knäppt! För mig ser det normalt ut, men jag har firefox så :/ Om inte det funkar får jag kika själv!

2010-10-02 @ 21:39:35
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0