ÅNGEST

JÄVLA PISSKITKVÄLL! Jag orkar inte tänka. Allt bara rinner överhela jävla tiden, jag hinner ju förfan inte ens tömma bägaren innan den rinner över igen, JAG ORKAR INTE. ALLT bara kommer på en gång. Har klarat mig från att grina större delen av dagen men allt blir ju så jävla mycket värre till kvällen så man bara vill krypa in under bordet och aldrig mer komma ut. Jag vet att det finns folk som har det så himla mycket värre... D till exempel. Jag har inget att jämföra med dig, men jag orkar inte vara jag just nu. Jag orkar inte ta itu med något ALLS. Framförallt inget som tar psykisk energi... PISSSSS



"pisskitkvällen" har ingenting med Tom och Emelie att göra. Utan er vore det ännu värre. ♥
Jag ska försöka sova nu om jag ska orka ta mig till skolan imorgon, vilket jag inte vore så glad i, om det inte vore för Isak. Min älskade Isak. Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig. Det är ovärdeligt, det du gör för mig.♥♥

Kommentarer
Postat av: Milla

jag finns, bara att ringa om det är ngt <3

2010-10-14 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0