HELG

Varit på barnkalas idag, langar bilder senare, orkar verkligen inte just nu. Ängla fyllde tre och det var ungar överallt! Jag ska då inte ha barn på länge! Jag ska då inte ha många barn heller...
Och nu är det helg igen, det suger. Isak lanar med Andreas, Jennifer och Jacks är på bio, och Ida är med Billy. Varför känner jag att jag upplevt den här kvällen tidigare? Jag gillar inte helger. Vi hade jävligt kul igår hos Jennifer, men det känns som att jag blir den som inte kan/får följa med på saker och ting. Jag vågar liksom inte tränga mig på heller, och fråga om nån vill göra något. Jag vet "jag får skylla mig själv". Och jag har inte sagt nåt annat heller. Jag skyller inte på nån annan än mig själv. Men jag pallar verkligen inte bara sitta hemma. Jag kan inte dra iväg med Isak heller för jag ska upp och sitta på julmarknad imorn klockan elva.. Blöh. Mensvärk, FUCK YOU.

Nu ska jag gå och gömma mig nånstans och tycka synd om mig själv. Finns på mobilen om det är nån som vill nåt. Hoj


Kommentarer
Postat av: Ämälie ;)

määääääänee... sluta tyck synd om dig själv nu!

Det ÄR bara att du frågar, frågar man inte får man inga svar och det enda du kan få är ett nej, njut av å va själv förresten, skulle ja lätt göra ;P

Kom igen nu, sluta gör dig till ett offer, du är så mycket bättre än så <3

2010-11-21 @ 19:19:30
Postat av: jennifer

Du behöver inte känna att du inte kan fråga mig om vi ska hitta på nåt! det är bara fråga vet du! <3

2010-11-21 @ 19:29:25
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: tack gumman!

inte rökt på tre dagar stolt :D <3

2010-11-24 @ 15:48:17
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: Kind of miss u too!

Vi blir inte ensamma i helgen :( men du kanske vill umgås med oss nåt iaf? <3

2010-11-24 @ 16:48:57
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: jennifer

Snart som i några dagar D: <3

2010-11-24 @ 16:53:10
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0