friday, im in love!

Monday you can hold your head
Tuesday, Wednesday stay in bed
Oh Thursday watch the walls instead
It's Friday, I'm in love

Fredag,
fortfarande sjuk.. mår mycket bättre men hostan är kvar.
Definitivt inte lika hemsk, men den är inte helt borta.. Febern är borta och nästäppan har släppt.
Det känns fan bra! Jag vill verkligen bli frisk nu. Hade till och med tänkt gå till skolan idag, men så blev icke fallet..
Hostan var fortfarande kvar och baby skulle inte dit.. Då kändes det inte 100% värt att släpa sig upp fast jag inte är frisk.. Men det verkar ju bli bättre så. Anyhow så var det planerat att jag och Isak skulle till kupolen imorn och köpa bikini och nå sommarkläder till mig, men det ser inte ut som det blir nåt..

Ser på Righteous kill och tyckte en av killarna i fängelset hade en mycket charmerande dikt;

Rosor är röda, violer är blå,
Jag kan peta ut ditt öga med min kuk.




xoxo
/ J


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAH! älskar dikten!! x'D<3

2010-03-26 @ 16:20:41
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: syster

åh, vännen, är du också sjuk! :( hoppas du blir bättre snart!

men du, jag ville bara påminna dig om att de finns en tjej som heter sara och saknar sin lillasyster så otroligt mycket! och hon skulle göra vad som hälst bara för att få hålla om dig!

Men jag säger bara de till dig: när jag kommer hem, och jag får krama om dig.. Så släpper jag dig ALDRIG igen! <3

2010-03-27 @ 02:02:01
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/
Postat av: Dennis lundwall

SV: haha;)

2010-03-29 @ 21:18:27
URL: http://dennisrolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0