cherish them in parts of me



I still press your letters to my lips
And cherish them in parts of me that savor every kiss
I couldn't face a life without your light
But all of that was ripped apart… when you refused to fight


Nothing personal, bara en bra låt. Anyway, fortfarande sjuk, hostar HELA tiden. Det var helt outhärdligt igår kväll!
Hostade konstant och hostmedicinen hjälpte knappt, så jag tog flera gånger för mycket. Jag antar att jag har en rolig diarré att se fram emot då ;) haha nej, usch, hoppas inte det! Nu blev det för mycket skitsnack, så nu byter vi samtalsämne!

Just nu sitter jag och ser på tv (precis som jag gjort de senaste 4 dagarna) mer specifikt Two and a half men. Älskar programmet! :)
Fast nu ska jag nog äta lite, går ner så mycket i vikt när man är sjuk och inte har nån aptit..



Pusspusspusss!
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0